Couchsurfing - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marinke Chardon - WaarBenJij.nu Couchsurfing - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marinke Chardon - WaarBenJij.nu

Couchsurfing

Door: Marinke

Blijf op de hoogte en volg Marinke

23 December 2010 | Australië, Sydney

Hiiii everyone!

Nog steeds in Sydney, over precies 3 weken vertrek ik gewoon al naar huis! Moet zeggen dat ik met alle sneeuw die jullie hebben daar, er nog helemaal niet naar uit kijk! Geen heimwee, sorry ;)
Sydney is nog steeds super, ben nu meer aan t vakantie vieren, strand en veel feestjes :D En van couch naar couch aan het hoppen!
Zou vorige week bij een jongen is het centrum gaan couch surfen, hadden eerst bij zijn appartement afgesproken, om elkaar te ontmoeten enzo. Als het zou klikken zou ik volgende dag naar em toe gaan. Hij stond me op te wachten vlakbij zijn huis, dus 5 min naar zijn huis gelopen, leek opzich aardige jongen. Eenmaal in zn appartement aangekomen ging ie zich na nog geen 2minuten binnen te zijn, douchen! Want hij kwam net van zijn werk blabla, opzich begrijpelijk, maar wacht dan gewoon ff tot ik weer weg ben! Heb bijna 20minuten op zn balkon staan wachten, moest wat, want hij had alleen een tv en een bed in zn appartement! Allemaal beetje raar dus, had er niet echt een goed gevoel over. Dus toen mamsie maar even gebeld en die zei ook, als je twijfelt, niet doen. Nou ik luister altijd heel goed naar mn mams, dus heb et niet gedaan. Was ook niet via de officiele couch surf site, maar via gumtree. Vanaf nu alleen maar via de officiele site! Daar vond ik de volgende dag een andere jongen; Mark. Hij had heel veel positieve recenties van andere couch surfers dus dat zag er stuk beter uit! Daar ben ik zaterdag heen gegaan, waren op dat moment nog 2 andere meiden, een franse en een duitse. Hij woont redelijk groot, dus ik had een eigen kamer met een 2persoonsbed!! :D Was wel weer ff lekker na al die stapelbedden in het hostel ;)
Was aardig brak van de avond ervoor, jaaaa thai buckets voor 10dollar gaan er wel in:P
Dus alleen paar ECHTE rode wijn gedronken met mark en toen optijd gaan slapen.
Zondag met de 2meiden naar Newtown gegaan, is suburb vlakbij waar Mark woont, is soort klein dorpje, ziet er uit als een wildwest movie, met heel veel hippies en gay people. Wel geslaagd voor kerstjurk :D Dag erna met Marina geshopt in Broadway, nog 2 jurkjes gekocht! (foto's komen later ;))
Maandag avond kwamen er 3 belgische meiden bij, dus full house! Savonds met zn allen flink aan de goon gegaan, samen met wat vrienden van Mark.
Dag erna met zn allen naar Maloubra beach gegaan, waar moet je anders je kater uitslapen? hihi
Savonds konden we er wel weer tegenaan, dus toen ben ik met mark en nog 5 ozzies op stap geweest in Newtown, als enig meisje met 5 jongens, betekent veel drankjes krijgen en dus dag erna niet al te fit ;)
Woensdag dus niet zo heel veel gedaan, smiddags naar het centrum gegaan en met de belgische meiden uit eten geweest.
Vandaag ben ik weer terug gegaan naar het Base hostel in de stad, blijf hier 1 nachtje, vanaaf op stap met Marina en dan morge naar Manly. Ga daar naar de HelpX familie. Zaterdag is het natuurlijk kerst, gaan seafood eten, nu al zin in! :) Wat ik daarna allemaal ga doen weet ik nog niet, more news laterrrr :)
XxX

  • 23 December 2010 - 08:42

    Kathinka:

    Hi feestganger,
    Geniet nog maar lekker van de warmte, de vakantiestemming en de goon en echte wijn;)
    Als je straks terugkomt ligt er hier waarschijnlijk nog een dik pak sneeuw. Ik zal je sjaal, muts, wanten en snowboots vast klaarzetten.
    Maar wees gerust, de houtvoorraad voor de kachel is aangevuld en dat glas wijn gaan we dan lekker samen drinken op je thuiskomst (en tja de leuke Ozzies moet je er dan maar bij denken ;))

    Merry Christmas and happy New Year!

    xxxx je mams

  • 23 December 2010 - 10:46

    Eviie:

    Jeetje.. over 3 weken kom je alweer terug!!!:O Dat is echt snel gegaan hoor!!!!!!!!
    Geniet dan nog maar dubbel en dwars van de zon! (Sneeuw heeft ook wel weer wat hoor:P)

    Goed ja, dat je zo goed naar je mamsie luisterd;) hihi..
    Ben benieuwd naar je kerstjurk! Ik ga zo ff naar de stad kerstkleren halen en wat sieraden u know..;)
    En dan komt Lianne aan het eind van de middag nog even thee drinken!

    Verder heb ik eigenlijk niet veel nieuws.. alles gaat zijn gangetje! moet alleen nodig nieuwe foto's van Joani op de pc zetten volgens mij...
    Doe ik morgen dan maar!

    Liefsss

  • 23 December 2010 - 15:16

    Anne:

    Ha Marinke,

    Vanuit hier wens ik je fijne en warme kerstdagen toe. Lijkt mij heel raar hoor om kerstmis te vieren in je zwembroek :)
    En natuurlijk ook een super jaarwisseling.

    Liefs, Anne

  • 23 December 2010 - 19:22

    Oma:

    Ha lieve marinke, Wat ben je toch een gezellig feest-nummer!!!
    Zo te horen, geniet je er wel van! Gelukkig, dat je af en toe de raad van je mama vraagt en die ook nog opvolgt.
    Hier is alles goed, we hebben al ongeveer 4 weken sneeuw. Het ziet er buiten prachtig uit!
    Het zal wel vreemd zijn om in de warmte Kerstmis te vieren. Hier krijgen we waarschijnlijk wel een witte Kerst. Fijne Kerstdagen en een leuke jaarwisseling wens ik je toe.
    En vooral veel Geluk en Gezondheid in het Nieuwe Jaar!!!
    Moeten we weer wennen aan 2011 te zeggen.
    Wat gaat de tijd toch snel, nog even en dan ben je weer thuis.
    Heel veel liefs en heel veel dikke knuffels van oma.

  • 23 December 2010 - 23:04

    Dominique:

    Bonjour Marinke !
    Een ding is zeker... je verveelt je niet met de Ossies :))
    Geniet van alles daar zolang het kan en neem please please wat zon en warmte mee...
    Gezellige Kerstdagen en een blij 2011 in Amsterdam !
    Liefs en dikke kus,
    dominique

  • 24 December 2010 - 14:38

    Liske:

    Haiii gangmaker!

    Wat een mooie tijd heb je daar toch!Lekker aan de shop en aan de drank natuurlijk;)
    Hehe. Maar je komt al bijna weer terug! Het gaat zo hard! Geniet nog maar even extra:D

    Nou eet smakelijk vast met je kerst-seafood-maaltijd!

    Liefss

  • 25 December 2010 - 13:11

    Gisele:

    Jambo! Marinke!
    Wauw ik ben haast jaloers op wat jij allemaal mee maakt!:)
    Prettig kerstdagen!! (gelukkig ben ik niet de enige die kerst viert in de warmte!!:P ahaha:)

    Super foto:)

    Liefs have an good time, and i will hear later the stories:...

    xxxje Gi

  • 26 December 2010 - 12:35

    Lian:

    Hey meid,'

    Merry christmas!!:P
    we hebben hier een witte kerst een keer..Hoe is het daar?
    Alleen maar vakantie aan het vieren?:P
    Geniet er nog maar even van..want je kan je weekjes af gaan tellen..
    Toch stiekum ook wel weer zin in dat je thuiskomt hoor:P

    Hele Dikke kussssssssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australie

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2011

Byebyeeee!

05 Januari 2011

Nye enzooo :)

30 December 2010

Manly beach

23 December 2010

Couchsurfing

13 December 2010

Sydneyyyyy!
Marinke

Actief sinds 14 Sept. 2010
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 43030

Voorgaande reizen:

06 December 2011 - 06 December 2013

Australia part 2

05 Oktober 2010 - 14 Januari 2011

Australie

Landen bezocht: