Still in Melbourne cityyyy - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marinke Chardon - WaarBenJij.nu Still in Melbourne cityyyy - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marinke Chardon - WaarBenJij.nu

Still in Melbourne cityyyy

Door: Marinke

Blijf op de hoogte en volg Marinke

11 November 2010 | Australië, Melbourne

Heyaaa,

Nou ik zit zoals je kunnen zien nog steeds in Melbourne! In plaats van ergens aan de kust richting Sydney. De morgen dat Joe me zou komen ophalen, belde die me rond 10 uur op, de camper wilde niet starten!! En er kon pas de volgende dag iemand komen om er naar de kijken. Die persoon moest vanuit Port Campbell komen en dat is 3uur vanaf waar Joe was met de camper! Heel gedoe dus, ze kwamen pas eind van de middag, kregen em niet aan de praat, dus hebben de camper mee genomen. Ook in de garage zag t er niet best uit. Aangezien we steeds minder dagen overhielden om in Sydney te komen, hebben we besloten de helft van t geld terug te vragen. (Joe moet volgende week beginnen met werken in Sydney, dus konden helaas niet later vertrekken oid) Dus hij vliegt van de week naar Sydney en ik vlieg denk ik na het weekend naar Brisbane.
Maar vermaak me ook nog best wel goed in Melbourne :D
Ga met groepje jongens om nu, Dan, Alan, Sean en Matt. Zijn gister stad in geweest (Zit nu in hostel buiten t centrum, Base hostel in st Kilda aan t strand :))
Gister gingen ze werk zoeken in de stad, na een uur zoeken en cv's inleveren zijn we in pub gaan vieren dat ze zo ' hard' naar werk gezocht hadden! ;)
Alle happy hours afgelopen en lekker wijntjes gedronken (hangover vandaag is minder ;)) Maar zo gelachen, zijn uiteindelijk tot 24u in de stad gebleven, daarna in t hostel nog maar even doorgegaan met stomme drinkspelletjes ;)
Gaan zo naar t strand, tis aardig goed weer hier :)
Ik zal jullie weer op de hoogte houden als ik in Brisbane ben!

XxX


  • 11 November 2010 - 17:48

    Liske:

    Haaiii chica!Geweldig om te lezen hoe je leventje daaro gaat.:D Leuk!Nou hou ons op de hoogte waar je heengaat!

    Liefsss en have fun!

  • 12 November 2010 - 21:56

    Oma:

    Ha lieve Marinke! Wat ben je toch lekker ondernemend. Met de camper gaat 't niet, dus nieuw plan!
    Vliegen naar Brisbane!
    Al met al zie je toch wel veel van de wereld,zeg. Het is ook een heel geregel, zo in je uppie!! Maar wel erg stoer!
    Wat weer hier betreft, mis je niets.
    Het regent,is koud en het stormt!! En bij jou beter?
    Vreemd om te bedenken, dat jij misschien al geslapen hebt en weer op bent. Het is bij jou al 10 uur later!! Ik ga zo naar bed toe!
    Gaat alles verder goed met je? Doe voorzichtig, blijf gezond en ik hoop, dat je erg geniet.

    Heel veel succes met alles. Veel liefs en veeeel knuffelkusjes. Ik denk aan je Dag hoor.

  • 13 November 2010 - 12:37

    Eviie:

    Wat leuk zeg om je verhalen elke keer weer te lezen (en die van Tanya ook)!

    Haha.. je mamsie is weg en Marinke gaat aan de zuip met de boy's! (Y) Groot gelijk!

    Ik lees wel weer wat je volgende avondtuur is!

    Xx

  • 18 November 2010 - 15:59

    Oma,:

    Hoi lieve Marinke.
    Waar ben jij nu??
    Ik ben benieuwd naar jouw belevenissen, maar die zijn nog niet opgeschreven. Daarom schrijf ik je maar even!!
    Hier alles goed, hoor. Ik ga morgen naar zuidwolde, met de trein. waarschijnlijk zie ik Renate ook nog even. Even, omdat ze werken moet.
    Mama neemt een middagje vrij, dus dan kunnen we lekker bijpraten!
    Zaterdag ga ik dan via Hoogeveen naar Woerden en zie ik Kees weer. O ja, ik had het eerder over morgen, dat is dus morgen voor ons hier, de 19e nov.
    Is het nu nog steeds lekker weer, daar bij jou? Of wordt het nog warmer?
    Heel veel liefs en heel veel kusjes van oma.

  • 23 November 2010 - 16:23

    Eviie:

    Minkieee..

    Waar ben je nou?? En hoe gaat het?
    Al poos niets meer van je gehoord meis!

    Hier gaat alles goed! Bijna sinterklaas vieren! haha!

    We horen wel weer van je!

    Liefsss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Australie

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2011

Byebyeeee!

05 Januari 2011

Nye enzooo :)

30 December 2010

Manly beach

23 December 2010

Couchsurfing

13 December 2010

Sydneyyyyy!
Marinke

Actief sinds 14 Sept. 2010
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 43019

Voorgaande reizen:

06 December 2011 - 06 December 2013

Australia part 2

05 Oktober 2010 - 14 Januari 2011

Australie

Landen bezocht: